Confrontatiematrix
De manier waarop je kan kijken door Strengts en Oppurtunities met elkaar te combineren tot een PMC is, dat je kan kijken of ze met elkaar te maken hebben en zo een product in elkaar te zetten.
De 3 product-markt-combinaties
> Strengths: Natuur en Weakness: Bonaire is het minst bekend van de ABC-Eilanden.
Doordat Bonaire het minst bekend is en er niet een duidelijk beeld is wat voor eiland het nou precies is. Is het leuk om een wandeltocht te maken door de mooie natuur. Bonaire bied veel natuur aan en op die manier leren ze Bonaire toch kennen.
> Strengths: Duik mogelijkheden en Oppurtunities: Duiken word steeds populaider.
Duiken word steeds populairder, de oppurtunitie zegt het al. Bonaire is het echte duikeiland. En als dat zo is, is het erg handig om er ook gebruik van te maken natuurlijk. Er zijn al veel duik mogelijkheden. Maar als je duiken nou op een andere manier gaat doen. Niet een pak aan en het water in. Je gaat in een Mini Onderzeeër zitten en gaat wel 25 of 50 meter diep. Zo zie je de onderwater wereld van Bonaire.
> Strenghts: Natuur en Opportunities: Meer mensen gaan steeds vaker weg op vakantie.
Veel mensen gaan steeds vaker weg op vakantie, ze willen wat anders. Hiervoor bieden wij op Bonaire aan een Tour over Bonaire, in een Jeep. Zo zie je op een leuke, maar actieve manier Bonaire kennen. Je bent in een totaal andere leef omgeving.