Introductie informatiebijeenkomst



Wie nodigen wij uit voor de informatie bijeenkomst?

Wij zouden de leden van het bestuurscollege uitnodigen o.a.

> Mevrouw dr.lydia emerencia -wij nodigen haar uit, omdat ze de gezaghebber is van Bonaire , vergelijkbaar met een burgermeester. Samen met haar leden vormen ze het bestuurscollege wat van belang is als wij informatie willen verstrekken over ons product.

> Gedeputeerde bf (burney) el hage - zij is een lid van het bestuurscollege, zij maakt beslissingen over wat er in de regio gebeurt.

> Gedeputeerde mevr I.S (silvana) serfilia - een lid van het bestuurscollege.

> Gedeputeerde P.J (James) kroon- een lid van het bestuurscollege.

> Eilandsecretaris mevr mr.N.M (nereida) Gonzalez - een volksvertegenwoordiger. Het lijkt ons ook slim om haar uit te nodigen, zodat ze weet wat voor product wij aanbieden voor Bonaire.

> Directeur tourism corporation Bonaire - een bureau dat gericht is op Bonaire en beschikt over gidsen dat goed van pas kunnen komen.Onze partner waar wij mee gaan samenwerken.

> Museo di bonaire - een museum dat kunst en geschiedenis bevat. Onze partner waar we mee gaan samenwerken.

> Godolphins - een duik/snorkel bedrijf dat klaar staat voor onderwater liefhebbers. Onze partner waar we mee gaan samenwerken.

Op woensdag 16 juli 2014 organiseren wij een informatie bijeenkomst, waar wij het nieuwe imago van Boniare en ons nieuwe product gaan presenteren, de mini onderzeeër tocht.

Het draaiboek

Om 12:00 uur verzamelen wij, onze collega's, bij de duikschool Dolphins. Wij zetten de stoelen alvast klaar en bereiden de presentatie voor. Zo rond 12:45 uur gaat Nadeche bij de deur staan om de gasten te ontvangen en te begeleiden naar hun plek. Zobayr en Alicia lopen rond voor koffie en thee. Rond 13:00 uur begint de presentatie over ons product. Wij gaan het dan hebben over wat het precies inhoudt, wat de kosten zijn, hoe wij het gaan verkopen en wat voor marketingtools. De presentatie wordt gepresenteerd door Alicia, Zobayr en Nadeche.

Na de presentatie houdt Nadeche een interactie, voor vragen en eventuele opmerkingen. Dit doen wij zodat het voor iedereen duidelijk is en wij de dag kunnen afronden. Wij begeleiden de gasten naar buiten en beginnen met opruimen. De zaal is gehuurd en moet dus schoon achtergelaten worden.

Voor wie is de presentatie?

De bijeenkomst wordt georganiseerd voor de mensen die in de toerisme werken en voornamelijk bezig zijn met Bonaire en waar de interesses op vallen.

Locatie en tijdstip

De locatie van de presentatie is: Markt 24, 4318 AH Brouwershaven

Tijdstip en datum: Op woensdag 16 juli 2014, om 13:00 uur begint het.

Aanmelden

Aamelden kan digitaal via onze site (www.bonaire6.webnode.nl)

Aanmelden kan tot en met dinsdag 15 juli 2014.

Er zijn geen kosten aan de deelname verbonden.     

Vragen

Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen via het onderstaande nummer:

0110 680 8819 (ma t/m do van 09:00 tot 17:00 uur bereibaar).